Ciudat

Sunt în război cu toată lumea, cu aura, cu aurel, cu mine, ajunge. Noroc ca nu am mitraliere, bombe nucleare, aş putea să provoc un al cincilea război mondial, că al treilea şi al patrulea au fost, deja.Noroc cu graţioasa doamnă R. care mă mai dresează. Am revăzut UNDEVA,CÂNDVA, cu bietul Cristopher Reeve. Călătoria în timp cred că ar fi cea mai grozavă aventură pentru oricare om. Culmea, teoretic este posibilă, dar practica se încăpăţânează să nu răspundă. La fel cu premoniţiile. Deşi eu am avut unele.Am prevăzut moartea lui G. Călinescu şi a lui Marin Preda, visându-i cu câteva zile înainte, fără să ştiu ceva despre starea lor de sănătate. Sau, când l-am văzut pe tata venind acasă ameţit, lovit, căzuse pe stradă, am fost sigur că va muri peste câteva ore, deşi mama credea că era un simplu accident. Avea o gravă hemoragie cerebrală, cu final implacabil. Ciudat este că nu prea l-am văzut în visele mele ulterioare, asta pentru că a vorbit destul de puţin cu mine, în timpul vieţii, era ba necăjit, ba avea dureri insuportabile de cap. In fine, am moştenit mai mult rezistenţa mamei, cu unele fisuri paterne. Spiritul de opoziţie tot de la mama îl am, dar ea se consuma mai mult, eu devin mai agresiv şi mă descarc. Deci ea era mai bună la suflet. R. nu este de acord, dar ştiu că nu s-a exprimat cum crede ea, avea doar unele rezerve, ca orice mamă care consideră că fiul este o comoară. Ei bine, sunt un depozit de pulbere, nu o comoară. Vorba lui Şalom Alehem, aşa să le meargă duşmanilor, sănătoşi să fim. Românii spun , să ne ferească Domnul de mai rău. Dar Murphy ştie că nici un rău nu este cel mai mare, există unul şi mai ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu