Orice asemănare

Orice asemănare cu o persoană fizică existentă este absolut întâmplătoare, iar orice comentariu, aluzie la o persoană fizică existentă este un abuz care atrage consecințe. Numele ei, paradoxal, provenea de la cel mai nobil metal. Conducea o gazetă, se credea poetă, era indiscretă și mult necochetă. Fuma ca un șarpe, știa să se-adape de la coloșii ce-i pupă galoșii. Ah, fee nebună, ce rea ești, cunună de mușețel meriți, cățel este cel care, straniu, are un craniu ce sună a gol, are un rol, dar tu, biată șefă, în care ștafetă alergi? Vei ajunge o capră ce-mpunge, ai spus cu un rânjet, în mine nu plânge nici suflețelul, nici mușețelul, n-am cap, nici picioare, doar creieru-i mare, la mine nu publici, mai bine am purici, iubesc mitocanii, dar nu marianii, eu sunt, știu cu toții, chiar mijlocul roții, ești osie, bine, de nu, pleci, haine.Dar, dragă nepoată de diavol, de șatră, mereu te-am iubit, eu nu te-am citit, o simpatie aveam, o prostie, acum tu mă lași, îmi spui să fac pași, nebună, nebună ți-e vioara, o strună, arcuș ți-este brațul, fript ți-este mațul, ai tot ce îți trebuie, frumoasă femeie, mare scriitoare, în satul Răzoare, nu-ți spun adio, sunt maiul, ești piuă. BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu