Lupul

De ce nu mă plictisesc şi de ce mă simt ca un lup? Mă întreabă însuşi lupul. Cineva îmi spune, stai liniştit, ai intrat în istorie. Există inteligenţe consumatoare,ironice, sarcastice, mai ştii?
Vigny a înţeles suferinţa, puterea de a suferi a lupului, nobleţea sa. Nu-mi plac oamenii slabi, care se plâng. Dumnezeu ajută pe cei care se ajută singuri. Este frumos că ajuţi pe cineva, am avut destule ocazii să fac un bine, l-am făcut, chiar fără vorbe, dar nu m-am simţit mai bun, mai tare, mila nu te face mai puternic. Oricum este lăudabil orice act de caritate. In special, în caz de boală. Doctorii , adeseori, sunt neputincioşi, fiind oameni şi ei. Orice îmi spui îmi trezeşte spiritul polemic, imaginativ. Spune, iar faptul că ai secrete personale, deci nu secrete de altfel, pare a fi comun multora. Eu sunt, în această privinţă mult mai vulnerabil, mai deschis, norocul fiind că sunt totuşi un lup care se apără. Nu te lăuda că poţi fi foarte rea. Din păcate, la mânie un om poate spune lucruri adevărate, dar şi multe neadevăruri, asta fac şi eu. De ce să regreţi ce spui? Chiar eu am fost mereu în pericol să fiu dat afară de undeva, acum de pildă sunt în război aproape deschis cu noul şef. Este un defect, dar nici nu pot să mă prefac că aş accepta unele prostii pe care le face sau le spune. Iar acuzaţia de „grăsană” a fost cea mai blândă. Oricum nu trebuia să vorbesc astfel. Totuşi revin, erai o silfidă, vârsta nu te obligă să fii mai voluminoasă, am o verişoară de 140 de kg. care are şi diabet, una dintre plăcerile ei, la care nu renunţă, este mâncatul. Am văzut o doctoriţă, directoarea Spitalului de Oftamolmologie, a slăbit în câteva luni cu zeci de kilograme. Nu cunosc metodele, ele există, nu este păcat, dacă poţi, să nu încerci? De dragul iubirii pe care ţi-am purtat-o, vezi vorbesc la trecut, dar trecutul ne aparţine,rogu-te, încearcă să fii , cel puţin la aspect, cum ai fost, erai o mignonă, nu te lua după grasele israelience sau americance , fii franţuzoaică, mie îmi place Deneuve, aşa cum e. Yulia Timoshenko are 5o de ani, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu