Iertare

Internetul ne serveşte conserve de înţelepciune, chiar din scriitori mari ca Borges, care devin astfel plicticoşi. Draga mea draga s-a răcit de tot, nu spune decât citate, desigur nu pot pretinde nimic, m-am ars prea mult, ca să mai încep o polemică, sunt blocat şi ea, se pare, la fel. Timpul vorba lui Borges, este clar că unele citate se referă la ea , la mine, etc. Am ramas sub impresia versurilor lui Constantin Virgil Bănescu. De pe Internet. Un mare poet, era un puşti, îi vorbeam ca un bătrân unui adolescent, iar el nu mai este. Nu ştiu de ce , ce trimit dragei cele drage parcă merge în vânt, are literatura ei, iar la blog, se pare, nu se mai uită, să nu se enerveze,foarte bine, eu scriu pentru mine, desigur, public, fără a depăşi o limită. Mă întreb, totuşi, dacă este cumva altceva decât literatură, ce scriu eu aici, cred că nu este, dar sunt în dificultate de inspiraţie, simt, iar de oprit , nu pot să mă opresc. Asta este. Mâine mai citesc ceva de Borges. Era un suflet mare , mai mult decât un biet moralist. Cum îl vulgarizează Internetul,cochetul, ca orice maşinărie de făcut bani.Mi-ai promis aripi în schimbul promisiunii că nu voi zbura. Zbang! Pot fi de acord? Word.A ţine mâna ta în palma mea, a ţine sufletul de cucuvea, cu grijă, Dumnezeu e-un porumbel, singurătatea nu există, este El, dacă nu-L vezi, eşti doar o cucuvea, nu-i nimeni să-ţi sădească o florea , tu ai ştiinţa de a pune în pământ puietul minunatului cuvânt, cuvântul de iertare, e mai mult decât iubirea, din mormânt te ascult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu