Consolation

A iubi nu înseamnă a admira, nici mila nu este iubire, nici admirația,dacă îmi spui că mă admiri, ceva devine suspect, bine faci că nu mă admiri. Dar, să nu ucizi o pasăre cântătoare , poetul este acea pasăre, Pușkin a fost ucis de un Dantes, o nulitate, cumnatul său, Dantes a intrat în istorie ca asasinul lui Pușkin. Dulcineea de Tobosca este cunoscută ca doamna inimii lui Don Quijote, fără el nu este nimic. Să fii mândră că ai trăit în contemporaneitate cu mine. Citește ce scrie Dali, de ce crede el că este un geniu. Mă rog, poți să râzi, râsul este sănătos. Einstein spunea că imaginația este mai importantă decât cunoașterea, desigur exagera, dar fără imaginație am trăi încă în epoca primitivă.Striveşte-mi epoleţii sub picioare şi pălmuieşte-mi sângele urât, pe cea mai de prisos spânzurătoare petrece-mi ştreangul nopţii după g-t. ... dar tot va mai rămâne o jumătate întârziată înlăuntrul meu, să-şi alungească umbra peste toate, iubind mereu, pierz-ndu-te mereu. PARCĂ EU AŞ FI SCRIS, DAR VERSURILE SUNT ALE LUI Sebastian Costin. Liniştit, delicat, sentimental, afectuos, pasionat, abonat la gliptoteca din Wupperthal, era zvelt şi foarte stilat. Scria cu majuscule numele mici, cu minsucule numele mari, era sucit şi avea trei pisici, o ţestoasă, un cal, ujn calmar. Caritate, blândeţe, iubire, ştia să pună-n valoare orice caltate umană, alter ego era subsemnatului, William Shakespeare. Dar Alain Bosquet scrie-- sunt ateu, Dumnezeu mă ispiteşte, nu pot să-l accept, dar respingându-l simt o remuşcare... Sunt un ateu hărţuit de mistică. ... Domnul zice, nu-mi place ceea ce creez, de pildă acest om...Nu sunt Dumnezeu, zice Dumnezeu.,,, Vorbesc cu durerea iubirii, curios, cât de uşor se risipeşte celălalt chip şi ides în faţa oamenilor sub o nouă înfăţişare. ...Bosquet , acestea sunt ale mele. Ne agităm, nu avem timp, nu avem noroc, suntem pitici, suntem giganţi, totul este relativ, Makar Devuşkin al lui Dostoievski, umil, doborât de propriul sentimentalism. Dar Tolstoi nu-l outea suferi pe Beethoven( muzica lui).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu