Sciţii

Adevărul este că m-a rănit mult. , Oarecum are și dreptate, mă ocup de multe, nu duc la bun sfârșit un proiect. Acesta mi-a fost felul, m-am considerat și mă consider un geniu „la mine în minte”, adică mi-am format o imagine paranoică cu bună știință, pentru a nu fi timorat de atâtea „mărimi” de care este plin acest pământ. Dar, vezi bine, durii nu sunt oamenii valoroși, ci tocmai cei neproductivi, gen VilyAu., A.Si., oamenii care și-au ratat parțial viața. Nu m-am considerat ratat și nici acum nu am cedat. Cei care încearcă să mă demoleze sunt tocmai sterilii, nu proștii, proștii sunt blânzi, sterilii răi, șerpii care nu folosesc nimănui. Fie. Dumnezeu are o grădină bogată, afară tună și fulgeră, eu citesc, scriu, trăiesc, trebuie să-mi insuflu o stare bună. Nu mor caii când vor câinii, spunea simpaticul meu directoraș de la Z. Prost. Dar ... viclean... Un coleg s-a sinucis, un altul a murit cu maşina, trei artişti au pierit în abis, altuia i s-a terminat benzina, în cămine mor uneori rude sărace, bolnave, eu le aduc uneori flori, sufăr şi eu de boli grave, am impresia că viaţa mea, ca şi a celor din juru-mi, nu costă nici o para, gloria o cumpărăm cu o minciună?... Pe pernă trec valuri şi valuri, coşmaruri, în aer grifonii fac tumbe, se strâmbă, iar timpul petrece la alte petreceri şi nici nu eşti sigur c-ajungi pân-la zece. Prietemii-s umbrele altor prieteni, iubitele, multe, trăiesc doar din rente, scrii versuri, un prinţ cerşetor de atenţii, în mers te lovesc beţivanii, demenţii. Manechini, manechine, dricuri şi jeep-uri, viaţa şi moartea în videoclipuri. ... Trăiţi în prezent, aşteptaţi cu răbdare viitorul, ne spune profesorul, eu nu pot fi peţitorul acestui viitor, el vine tiptil, retractil şi subtil, nu fumaţi, nu fiţi în faţa lui imobil. Micşoraţi consumul grăsimilor din regimul alimentar, consumaţi mai bine pătrinjel şi mărar,îşu alinta profesorul iubita cu sfaturi, precum eroii ce atacă frontl şi din laturi. Faceţi o încălzire ănainte de a începe aceste exerciţii. Mai ştii? Poate aşa gândeau sciţii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu