tristețea scaunelor pe trotuar

Tristețea scaunelor pe trotuar

Tristețea scaunelor scoase pe trotuar, a lupanarelor uitate în alt secol, dar undeva amanții retrăiesc clipele de regăsire. De ce să ne întristăm, frații mei, haiducii mei nefericiți? Eu alerg pe mârțoaga tristeții, o las la poarta raiului, intru fericit sub lampioanele păcătoșilor îngeri, femei frumoase mă înconjoară. Esti pervers , spune o hârcă, piei, hârcă, piei, viața mea este ca un cristal de nesdruncinat din strânsoarea fericirii. O crăpeniță cu ștaif, lumea rece ca un knife, după asemenea întâlniri mai că-ți vine să expiri, sunt un comunist convins, dar istoria m-a-nvins.

Asurzitoare întrebări, brrrr, comunist, complotist, componist, corist, Christ. Să ne încălzim mâinile, eu așa zic, cu fier încins, altă aluzie la Dracula, mi-ajunge, zbieretul și ochiul roșu mă urmăresc de pe perete.
Ați văzut Castelul Huniazilor? Acela pustiu. Ce-a fost s-a cam terminat. Sângele donat este deficitar. Mai terminați cu false vinovății. Săracul Robespierre avea dreptate. Harș, altul la rând.Cine va reuși să adoarmă un elefant se va numi poet. Salut, domnu” Mopete Ivănescu. Câinele de aer ne tot latră în limba surzilor. Niciodată nu am putut termina ACEL TRATAT DESPRE RĂBDARE, AȘTEPTARE, îmi place să mor înainte.

Ia înlocuiți melancolia cu obrăznicia, așa îmi place, certitudinea cu speranța deșartă, oftatul cu datoria împlinită, orgoliul cu nimicul, apoi luați un glonț, îl punerți în pahar și îl înghițiți, nu înainte de a înghiți și un revolver cu butoiaș. Principiile trebuie date afară, deși nu este nici o șansă ca ele să iasă. Am auzit că au fost trei Homeri, doi Shakespeari și un singur poet de pe strada Fabrica de Pâine. Autorul este grav bolnav, iar cititorul este un mare terapeut.


Să fiu, deci, mulțumit, viața trece, de ce m-aș revolta, nimic nu-i nou, poetul spânzurat, odaia rece pe dată l-a cuprins ca pe-un ecou, a fost iubit și detestat odată, acum zâmbește blând din calendar, să fiu, deci mulțumit, mi-ai fost amantă, viață și femeie și coșmar.


Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu