Blogul Meu (10)

Micol

 Micol





Pentru Micol voi scrie scurt - Te neiubesc,



Ea va ridica din sprincene, timp în care o voi săruta fulgerător,



Micol, Micol, cine va sta să te asculte?



Prea-i scurtă viața să nu ne iubim.



Inima știe doar ce au știut părinții,

 ,

poate ceva în plus,



Micol, ai sâni prea frumoși să pot discuta în liniște,



de mulți ani doream să scriu un roman



de tip american, dar noi tot vorbim,



iar ne…
Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 26, 2014 la 6:04am — Nu sunt comentarii

Copacul

Copacul



În cale-mi stă un copac

sub formă de șarpe,

ascultă, spune șarpele,

am sfaturi bune,

copacul este doar camuflajul meu,

eu am să-ți dărui oricare fruct,

al poeziei, al muzicii, al dragostei,

ce vrei?

M-am dat un pas înapoi,

nu te sfii, arată-ți talentul ,

șuieră reptila,

l-am ascultat, am scris un poem,

nu merge, zice șarpele,

cântă-mi-l, l-am cântat,

nu-mi place, fă dragoste,

zise, pe loc s-a prefăcut…
Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 25, 2014 la 9:16am — 7 Comentarii

Poetul spunea

Poetul spunea

 

Poetul spunea, ce spunea el?

Azi noapte el s-a dus să se plimbe

Prin Calea Lactee,

Ești prea tânăr, i-am spus,

El a murmurat  ceva, o…

Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 24, 2014 la 11:14am — 3 Comentarii

Clape

Clape



.

Mâinile ca niște păianjeni pe clape,

sunetele ies ca din ape,

urcă pe boltă, la Dumnezeu,

Sunt anonim ca și El, nu sunt eu.

Nu vă așteptați să-mi sfâșii carnea,

să-mi arăt sufletul,

porumbei, ciori trec prin Cișmigiu,

vagabonzi, nebuni, bețivi, boschetari,

curve, pensionari, legionari,

carliști, comuniști, cominterniști,

homo-hetero-trans-sexuali, de toate nuanțele,

vom fi faianțele de la marea morgă numită… Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 23, 2014 la 10:26am — 4 Comentarii

Pe la cinci

Pe la cinci, vremea s-a răcit,

Au murit cinci. În opinci.

Am închis ferestrele și nevestele.

Să trăiți, ordinul a fost executat, sunt la aparat.

Aparatul a ucis milioane,

Trec rânduri și coloane de executanți,

Mutanți, creiere călcate cu fierul,

Destul, detest, spuse omul din Vest.

Estul tace, estul este rapace.

Vrea pace printre morminte.

Raz, dva, eins, zwei, Schweinerei.

Suntem înconjurați de mlaștini,

Prea multe nașteri?

Prea… Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 20, 2014 la 7:18am — 2 Comentarii

Între prietenie și iubire/ cuvânt?


Cuvânt?
 
Și nu ne-am spus nici un cuvânt,
Mult prea devreme am ucis
Oricare sentimente,  sunt
și eu printre acei din vis?
Deci, călătorule, bilet,
Să-ți iei oriunde, mi-e egal,
Orice…
Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 19, 2014 la 7:00am — 8 Comentarii

Accente

 Cel mai rău inamic este fostul amic,

Dar orice inamic este un nimic,
Spuse Sf. Dominique,

Accente omniprezente,

acide și paricide,

De țintă ține-te, flintă,

Ia seama, nu ești Dalai Lama,

Combativ, rebarbativ, vandal,

Vin din deal,

Bucuriile, curiile au adus copii și mame,

Duhuri, parfumuri, spray-uri,

Cervantes scria…
Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 18, 2014 la 9:00am — 4 Comentarii

Râsul îngrașă oamenii

 
Râsul îngrașă doar oamenii

Omul are  multe vieți,
 dar una este  mai de preț
 celelalte sunt virtuale,
de le pui la socoteală.
Dacă nu faci chiar nimic,
Poate construiești un dric,
îmbulzeală  genioasă,
umblă  tanti, are coasă,
nu poți strecura  o  glumă,
geme genioasa turmă.
Toți sunt cu  postumitatea,
Dar postumii nu știu carte,
Vor un sațiu pământesc,
 Tu te nărui, ei doar…
Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 18, 2014 la 8:48am — 4 Comentarii

Cântecul boschetarului

Cântecul boschetarului
 
Mierla cântă, ai mierlit-o,
Zice lumea că te-ai dus,
Dar tu ești în Puerto Rico,
Cu prietenul Barfuss.
Risipești zile de aur,
Seara e…
Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 17, 2014 la 8:22am — 4 Comentarii

Fata generalului

Fata generalului
Mă-ndrăgostisem de fata unui general mexican, un om sever și căzut în dizgrație. Omul pierduse o mână  în război , suferea de inimă, își iubea cele două fiice și un băiat de vreo zece ani. Băiatul părea un geniu, avea o memorie extraordinară, știa toate războaiele din toate timpurile. A ajuns , mai târziu, consilier al unui președinte sud-american. Din cele două fiice îmi plăcea  aceea mai tânără, avea minte…
Continuare
Adăugat de Boris Marian cel nou la Mai 15, 2014 la 3:30pm — 7 Comentarii

Despre

Andrada Matei a creat această reţea Ning.
Casa Gândului - Cleopatra este o reţea socială

*****
© 2014   Created by Andrada Matei.   Oferit de

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu