De la o vreme


De la o vreme

 

De la o vreme  mi-e teamă să dorm, pentru ca moartea să nu mă prindă în somn. I-am curte unei femei frumoase care s-a dovedit a fi însăși moartea. M-am retras iute. Mi-a spus că este căsătorită. Fie. Se pare că mai rentabil este să te joci cu bietele cuvinte, care te mai respectă uneori. Scriu mulți. Scriu foarte bine. Exerciții la pian – splendide. Unii își dau duhul. Alții rostesc prima oară cuvinte de iubire. Alții schimbă lumea, încearcă să o schimbe. Îi citesc o mână de oameni.  Sunt mult mai mulți scriitori decât cititori. O fi bine, o fi  rău? Fiecare pasăre pre limba ei piere.  Nimeni nu renunță. Nici eu. Am avantajul că nu mă iau în serios. Să vedem .

Sfințenie și nebunie,

Ines îl caută pe Ilie,

Ilie umblă-n car de foc,

Are breloc.

Eduardo era viața ei,

Berea se face din hamei.

I-arată ceasul, moartea vine

Ca o lumină-ntre lumine.

Onoare-n plus, onoare-n minus,

Ce să ne pese de Tarquinius?

Lucrezia, sfântă nebună

Aduce în cetăți furtună,

Nu-i inferioară păstoriței

Din galeriile Uffizi.

Prin foc și sabie vom trece

Cuvintele din zece-n zece.

Carducci, lasă-ne cu iambii,

Troheii, te închină sambei,

Manelei, mandea știe tot.

Mai scoate-o carte de tarot.

  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu