Perfecțiune


  


  


Perfecțiune?

   Unui prieten-magistru

 

Moartea nu-i ca soarele la miazăzi,

Moartea este do,re, mi, fa sol, la , si,

Asta este rima, cu ea debutez,

Hai să punem vieții, totuși, un diez.

Messer Sadoveanu, cât de răspicat

Spune cum   se-nscrie  versul în pătrat,

În orice poem, dar eu că mă fac?

Inima mea bate ceak și poate pak.

Bate cam aritmic, rima eu o las

Celor  cu putere multă doar în glas,

Uneori se uită, ne-așteaptă-n  Holmstock

Premiul ce îmbată pe scriitori în bloc.

Nu cred că sunt demn nici de laude, aplauze,

Între două vieți scriu  mereu cu pauze.

 

BORIS MARIAN

Ps. Zilnic am lucrat la această navă,

 a fost cândva o epavă


 căzută din Cosmos,


 din Calea Lactee,


 cum decad îngerii într- femeie,


 astfel tinerețea mea s-a dus,


 ”Se spune că ai construit


 ceva mai redus, ceva mai simplu,


 dar va zbura?”,


 mă întrebau cei din urma mea.


 Când a fost gata,


 s-au mirat toți,


nava mea nu avea roți,


 nici aripi și nici nu avea motor,


 nava mea pentru zbor interior.


 



     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu