Mesaje de dincolo

Mesaje de dincolo
Dincolo poate fi și altă cameră, altă țară, alt continent. Dar noi vrem alte țărmuri, în ceața.eternei.Morți.Cred,dar.nu.sunt.convins. Preferi.inexisența,somnul, insensibilitatea,starea.de.nesimțire.totală,sub.aspect.psihic,unei.vieți.socialle.Nu.pe mine.mă.jignești,te înjosești fără a ști chiar pe tine, devii un obiect.neînsuflețit,o.ființă acefală, neanimată, letargică, îmi este milă de asemenea.oameni.care se sinucid virtual prin tăcere, am mai avut două-trei experiențe,aș spune tragice, unii mor înainte de a muri. Vei fi veșnică precum.statuile din.Insula.Paștelui.Te.pedepsești.pentru.nimic,o,vanitas.vanitatum, un Infern dantesc. Suspendat ca un albatros, deasupra abisului, văd sfârșitul lumii în alb/negru, primul film, întuneric, gayii se plimbă printre rânduri, nu-i condamn, nici nu-i iubesc, sunt obișnuit cu fetele, filmul pare o criptă deschisă, actori sunt morții ce-și fac numărul, aș vrea să reintru în uterul mamei, Iisus nu a avut această șansă, mister hrăpăreț, excremente de șobolani în toate colțurile,annus mirabilis 1939, se naște Hollywoodul, Polonia este sfârtecată, înjunghiată,iar eu iubesc polonezele, blonde, vesele, parfumate, una îmi arată Auschwitzul in 1972, nu sunt prea atent, privesc profilul fetei, ochii albaștri, nasul fin, drept, buzele pline, iar morții striga în urma mea, lăzi cu ochelari, cu olițe de noapte, unii mi-au fost rude, nu eram născut, suspans, nu crede ce nu ai văzut, dar văd, asta este, cade un imperiu, se deschide o prăvălie, de multe ori lumea seamănă cu Samsa-gândacul, era Cain fiul Domnului? Voi, ce mâncati ouă de prepeliță umplute cu caviar, gurmanzilor, doctoranzilor într-ale Genezei, omul este doar o pată pe pagina de istorie, nimic nu pare important, doar pretențios, măcelarul își îngroapă victimele la lumina chibritului. Dumnezeu și chibritul. Suspans. În tăietură cade o pasăre. Iubesc păsările și copiii, zice măcelarul. Tăcere. Ce să faci cu un om de 90 de ani? Nu știe nici cum îl cheamă. Dar ce nu fac mâinile? Ele sunt mai rapide decât gândul. Naivitatea zdrobește capele multora. A exista și a nu fi, aceasta este întrebarea. Acesta este și răspunsul. Cu umbra mă mai descurc, dar ce faci cu omul viu? Idolii au fost arși în piață. S-a răspândit un miros de piele încinsă, cu grăsime de pasăre. Dar despre sex de oțel ați auzit? Ridicați sângele ca pe stindarde, omagiul este pașnic, Johnny Walker să trăiască, orb sunt doar eu pentru mine. Ne doare inima, dar ne plângem de dreapta. Nimic nu se uită. Sunt chiar deprimat. Adică vreau să mor și nu pot. Adică sunt o javră, ca și tine. Te ascunzi ca mortu-n păpușoi. Ai închis canalul de conexiuni și comunicări. Liberi trec șobolanii. Au și papion sau papilom? Astfel am ratat cel mai frumos roman de dragoste pe care l-aș fi scris în alt secol. Ce să adaug, am pistolul la mine. Pentru orice eventualitate. Nu pentru autoapărare, luna este obiectivul meu. Astăzi chiar de te-ai întoarce, a-nțelege nu mai pot, unde ești, copilă pură, cu trădarea ta cu tot?
• BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu